Khamis, 25 September 2008

Tag from Tun Teja..

15 Perkara yg pelik dan habit diri anda..


Selepas itu, anda dikehendaki untuk men'tag' 10 orang dan jgn tag saya lagi

  1. Saya seorg yg CINTA n SYG n cpt kecian ngn binatang terutamanya KUCING..xksh la dia kucing pungut ka..jalanan ka..yg penting kucing..suka tdur ngn kucing..
  2. Saya suka mkn ABC..atau apa2 ja mnuman yg ada jeli2..
  3. Saya tidak boleh dengar org bercerita d dpn sya..kompom ngntuk..lebi2 lg kalo dlm klas..hahaha..
  4. Saya pantang ada bf yg xpndi kol n msg..lps 2 lupa tarikh2 pntg la knun..
  5. Saya bukan seorg yg boros..ttp akan mngumpul duit utk beli ssuatu bnda yg sya mahu..
  6. Saya akn menggelar diri sya sbg 'SAYA' apabila brckp ngn fmily..ttp scra automatik akan menggelarkn diri sbg 'Aku' apabila brckp ngn kwn atau urg len..kalo chat pla..tgk keadaan.
  7. Saya suka senyum ngn org..dan xska kalo org xsnyum..mcm sya mo tarik ja pp dia pksa snyum..bdk2 n kaka cni pn byk muka mcm kna tmpr malaikat (perumpamaan).
  8. Kawan2 ckp saya ketawa pelik..cm ampus knun..
  9. Saya seorg yg xksah ngn makanan..suma ble yg penting HALAL
  10. Saya akan menangis apabila difitnah..n apabila saya skt ati n tidak dpt pukul org itu..hahaha
  11. Saya suka dengar lagu2 jiwang, yg sntiasa membuatkn hatiku cair n berguguran jatuh k lantai..
  12. Saya suka gigit2 benang..smpai tdur..n tuala sntiasa d cc hahaha..
  13. Saya suka membeli baju BUNDLE..n baju jalan sya suma bli d bundle..Bundle 4ever..
  14. Kdg2 saya suka berseorangan dlm bilik yg gelap2..trg2 ckit..lg bes..yg ttp tngkp n pntu..
  15. Saya tidak suka pakai bedak.


Hmm..2 ja la..yg pelik brgkali dlm diri sya...Skrg gilirn 10 org yg bertuah pla akan di tag oleh sya..iaitu..:
Sang YUN
Kak Dla
Ntell
Rasidin
Sujan June
Wawe
Beauty Iqa
Nonong Makaat
Salynah
Abg Mantan YDP..mierul

0 comments: